موبایل‌تان را سینما کنید/ عکس

کد خبر: 231249

تماشای فیلم یکی از کارهای است که افراد زیادی به آن علاقمند هستند و در اوقات فراغتشان بیشتر دوست دارند مشغول به فیلم دیدن باشند و تماشای فیلم با موبایل نیز می تواند یکی از گزینه های آن ها باشد.

موبایل‌تان را سینما کنید/ عکس

مشرق:این روزها بسیاری از تلفن های هوشمندی که در بازار وجود دارند توانایی پخش فیلم های با کیفیت را نیز دارند و این باعث شده است تا افراد زیادی از تلفن هایشان برای دیدن فیلم استفاده کنند. تماشای فیلم آن هم به وسیله تلفن همراه مشکلات خاص خودش را به همراه دارد چرا که شارژ موبایل و از همه مهمتر صفحه نمایش کوچک آن باعث می شود تا فیلم آنچنان که باید لذت بخش نباشد.

این مشکل البته باعث شده است تا طراحان به فکر ایجاد دستگاهی باشند که بتوان با آن بهتر با گوشی فیلم تماشا کرد. " Tristan Dalay" طراحی است که بالاخره یک دستگاه برای رفع این مشکل ایجاد کرده است. البته این دستگاه همچنان بدون نام باقی مانده است ولی از ان به عنوان بزرگ کننده تصویر یاد می شود. این دستگاه مانند یک کلاه روی صفحه نمایش گوشی قرار میگیرد و صفحه آن را بزرگ نمایی می کند و سپس روی صفحه شفاف دیگری به نمایش در می آورد.

این دستگاه همچنین کیفیت تصویر را کم نخواهد کرد و الته زاویه دید بسیار مناسبی نیز دارد به نوعی که از هر زاویه می توانید فیلم را تماشا کنید. این دستگاه ابتدا مخصوص تلفن های هوشمند اپل طراحی شده است اما گفته می شود تا چند ماه آینده مدل های جدیدتری که قابلیت استفاده روی هر تلفنی را دارند وارد بازار خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها