اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن گالری اس ام اس فارسی


بزرگترین گالری اس ام اس فارسی رایگان - گروهبندی پیام ها بصورت موضوعی تبریک عید،تبریک تولد،ضد دختر و پسر،منتخب ترین پیام ها و ... - قابلیت Bookmark و Forward اس ام اس ها

ادامه مطلب ...

نرم افزار آندروید جامدادی


شما کلی برنامه هر روز دانلود می کنید که هم حجم گوشی تون رو میگیره و هم پول و وقت صرف میشه. با این برنامه چند برنامه رو همزمان خواهید داشت که هرماه دو آیتم جدید نیز به آن اضافه خواهد شد


دانلود جامدادی در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

اپلیکیشن دفاع مقدس


برنامه ی Defa برنامه ای است که اطلاعات کامل از جنگ تحمیلی ، عملیات های مهم  ، سرداران دفاع ، ریشه های اختلافات مرزی و ... ارائه می دهد

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن ساکت باش


این برنامه در واقع یک سرویس هست که با اجرای آن و فعال کردن سرویس در صورتی که گوشی خود را برگردانید (بطوریکه صفحه نمایش به سمت پایین باشد) گوشی در حالت silent قرار می گیرد. در ضمن اگر دستتون رو طوری رو صفحه قرار بدین که صفحه رو بپوشونه سایلنت میشه . حتی اگر کسی با شما تماس گرفت اگر گوشی را برگردانید صدای زنگ قطع میشود و مادامیکه گوشی را برنگردانید هیچ صدایی نخواهید شنید.


ادامه مطلب ...

برنامه موبایل کیش میش


برنامه کاربردی کیش میش، به سفارش شرکت خانه طعم و طرح، تولید شده است. این برنامه به معرفی موارد موجود در منوی کافی شاپ های کیش میش و قیمت آنها می پردازد و آدرس شعب این مجموعه را به مخاطبین معرفی می نماید.

ادامه مطلب ...

برنامه کاربردی دیجیتال


استفاده از تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاعاتی بیش از آنکه یک تخصص باشد؛ یک مهارت محسوب می شود؛ یک مهارت دیجیتال که لازمه زندگی امروزاست و نشریه دیجیتال این امکان شگفت انگیز را برای شما فراهم آورده است.

این نشریه به معرفی محصولات و کالاهای دیجیتال و همچنین اطلاع رسانی درباره آنها می پردازد. طراحی و تولید برنامه کاربردی دیجیتال که به موضوع فناوری اختصاص دارد و با برخورداری از گرافیک مناسب و طراحی اختصاصی، از برنامه های کاربردی پر مخاطب در زمینه فناوری محسوب می شود.


طراحی و برنامه نویسی این برنامه به منظور نمایش نسخه اینترنتی سایت  دیجیتال،  در گوشی های اندروید،  صورت گرفته است .

ادامه مطلب ...

دعای توسل


اپلیکیشن اندروید دعای توسل با ترجمه فارسی

بهینه سازی شده برای تبلت ها قابل نصب بر روی تمام دستگاه های اندرویدی 2.1 به بالا


ادامه مطلب ...

اپلیکیشن تصویر ماهواره هواشناسی



در این برنامه می توانید آخرین تصویر ماهواره ای عکس برداری شده از خاورمیانه را ببینید. 

همچنین با زوم کردن میتوانید ابر هایی که بر فراز ایران هستند را مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن تابناک


توسط این برنامه اندروید می توانید اخبار سایت تابناک را به راحتی مرور و مطالعه کنید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار ترجمه قرآن مخصوص گوشی های آندروید


برنامه ی ترجمه گروهی قران کریم شامل ترجمه ی کامل از قران کریم است که شما در این برنامه توانایی جستجو در این متون رو نیز دارا می باشید.


ادامه مطلب ...