اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

نرم افزار فوق العاده “راهنمایی و رانندگی”



نرم افزار موبایل راهنمایی و رانندگی می تواند همیشه همراه و همیار شما باشد. با این نرم افزار توانید در هر زمان و مکانی قوانین را مطالعه کنید و از قسمت آزمون،میزان آمادگی خود را سنجیده و به نقاط ضعف و قوت خود را پی ببرید. این نرم افزار علاوه بر متقاضیان گواهینامه رانندگی، می تواند برای سایر شهروندان که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دست فراموشی سپرده اند مورد استفاده قرار گیرد. ین نرم افزار با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان فهیم کشورمان ایران، طراحی و پیاده سازی شده است.


  ادامه مطلب ...

اپلیکیشن روزنما



روزنما یک اپلیکیشن فارسی برای کاربران ios است که در آن می‌توانید علاوه بر تقویم سال 92 شمسی، اوقات شرعی را هم به صورت کامل و جامع مشاهده نمایید. در این برنامه تمامی رویدادهای تقویمی با ظاهری جالب و استفاده آسان وجود دارد و هر چه را از یک تقویم شمسی انتظار دارید می‌توانید با استفاده از این برنامه همیشه و همه جا همراه داشته باشید. قابلیت پخش اذان و زنگ هشدار بیداری برای نماز صبح، قابلیت انتخاب مؤذن و همچنین تقویم تاریخ، البته در صورتی‌که رویدادی در آن روز وجود داشته باشد، از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه است.

 
ادامه مطلب ...

نرم افزار جدید و فوق العاده”حدیث روز رضوی” هر روز یک حدیث رضوی


نرم افزار تلفن همراه “حدیث روز رضوی” به صورت روزانه یک حدیث رضوی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن نسخه تکمیلی ویجت حدیث روز می‌باشد که به همراه ویژگی‌های کاربردی و به صورت یک اپلیکیشن کامل ارائه شده است. .

حدیث روز رضوی به همراه ویجت اختصاصی ارائه شده و برخی از قابلیت های کاربردی در ویجت آن لحاظ شده است.


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار مسیر یاب مترو


اگر قصد استفاده ازمترو برای انجام سفرهای درون شهری را دارید نرم افزار "مسیریاب مترو" می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار برای اجرای اولیه احتیاج به اینترنت دارد.


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار جدید و فوق العاده کاربردی “کیویکس” ویکی پدیای آفلاین و کامل فارسی


کیویکس نرم‌افزاری است که برای خواندن اطلاعات درون اینترنت به صورت آفلاین از آن استفاده می‌شود. شما می توانید یک دانشنامه بزرگ رو توی تلفن همراه یا تبلت خود داشته باشید و هر جایی که هستین بدون نیاز به اینترنت به بانک عظیمی از اطلاعات در هر زمینه ای دسترسی داشته باشید.

 

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن طالع بینی



یکی از پرفروشترین اپلیکیشن های آیفون فارسی حالا مجانی

از هرچیزی مهمتر این هست که شما می تونید طالع بینی روزانه خودتون رو به فارسی در این اپلیکیشن ببینید


 

ادامه مطلب ...

نرم افزار فوق العاده کاربردی افق رمضان




اپلیکیشن جدید افق رمضان که به مناسبت ماه مبارک رمضان به تازگی ارائه شده دارای امکانات متعدد و کار آمدی است که پیشنهاد میکنیم این نرم افزار کارامد رو از پایگاه اپلیکیشن ایرانی دانلود و استفاده کنید.


 

ادامه مطلب ...

تنبک جیبی همراه ساز


همراه ساز ، مجمو عه ای از اپلیکشن هایی در زمینه موسیقی است که از سوی اپلیکیشن ایرانی عرضه می شود. دراین مجموعه سعی شده است تا هم نوازندگان حرفه ای و هم کاربران معمولی بازار اندروید بتوانند ساز ایرانی و یا خارجی مورد علاقه خود را به همراه داشته باشند

 


 

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار مفاتیح‌الجنان برای رایانه و گوشی‌های همراه + دانلود


شما می‌توانید با دانلود این نرم افزار تمام دعا‌ها و مناجات‌های مفاتیح‌الجنان را بر روی رایانه و یا گوشی همراه خود داشته باشید.


 


 

  ادامه مطلب ...