اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای اندروید


نرم افزار نهج البلاغه برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید با گرافیکی زیبا و امکانات زیاد که برخی از امکانات آن اشاره نموده اییم که با لینک مستقیم میتوانید دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

اولین اپلیکیشن خرید و مطالعه مجلات فارسی


فارسی زبانانی هستند که در نقاط مختلف ایران و جهان به آسانی به مجلات چاپی درون ایران دسترسی ندارند و به کمک این اپلیکیشن می‌توانند به مجلات فارسی دسترسی پیدا کنند.
به گزارش فرهنگ، اپلیکیشن «مجله»، اولین اپلیکیشن خرید و مطالعه مجلات فارسی، امروز به مخاطبان فارسی زبان در سراسر دنیا عرضه شد.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فارسی رویال (Royal) – آندروید نسخه 2.0


امروزه با استفاده از وسایل ارتباطی همچون گوشی های هوشمند و تبلت ها (بصورت کلی گجت های قابل حمل) موجب شده است که بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز وهمچنین اخبار کار بسیار دشواری نباشد و با اندکی صرف وقت و جستجو در اینترنت به هدف خود رسید اما به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت این کار وقت گیر و پرهزینه است.



ادامه مطلب ...

اپلیکیشن حیدریون

نرم افزار حیدریون شامل شامل اشعار (مدح – مرثیه – نوحه ) در ثنای حضرت علی  علیه السلام 


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار خبرخوان پایگاه رهبر انقلاب ویژه آندروید


به همت تیم نرم افزاری شبکه اجتماعی افسران نرم افزار خبرخوان پایگاه رهبر معظم انقلاب تهیه و تولید شد. این نرم افزار قابلیتها و ویژگیهای مناسبی دارد و ویژه سیستم عامل اندروید و گوشی هایی با صفحه‌ی نمایش بزرگتر از ۲۷۰*۳۶۰ پیکسل و تبلت‌ها است.  


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فارسی مدیریت پیامک آندروید - PayamResan


امروزه داشتن یک نرم افزار پیامکی خوب و بروز روی گوشی های موبایل بسیار احساس می شود.

دیگر نگران نباشید با "پیام رسان" هیچ پیامکی را از دست نخواهید داد.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مفاتیح نسخه 3


امروز نسخه جدید نرم افزار موبایل مذهبی بسیار مناسب مفاتیح الجنان ۳ ویژه سیستم عامل آندروید (Android) را برای شما آماده کردم که به گفته تولیدکننده نرم افزار در ادامه نسخه های قبلی است که با ایجاد تغییرات در محیط ظاهری و تصحیح برخی از اشکالات نسخه های قبل، برای آندروید منتشر شده است.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اطلاع از نرخ ارز Nerkh.co v1.0 آندروید



Nerkh.co نرم افزاری جالب و کارآمد به متظور اطلاع از نرخ ارز می باشد ، نرم افزار نرخ دات کو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین فراز و فرودهای بازار طلا، ارز و .... را بررسی نمایید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار آندروید فارسی امداد خودرو


این نرم افزار کاربران را قادر می‌سازد تا پس از نصب و انجام مراحل ثبت نام در سامانه، در هر زمان و مکانی که نیازمند امداد رسانی بودند فقط با فشردن یک دکمه اطلاعات محل و مشکل بوجود آمده را به سامانه مرکزی ارسال نمایند. از این لحظه به بعد کل مراحل و فرآیند خدمت رسانی توسط سامانه نرم افزار کنترل و مدیریت می‌شود. بخشهای این نرم افزار در حال رشد و تکامل است و ما همواره در حال افزودن امکانات و توانایی‌های جذاب بیشتری در جهت جلب رضایت مشترکان به آن هستیم تا آنرا تبدیل به یک نرم افزار کاربردی نماییم. این مجموعه نرم افزار در حال طی مراحل ثبت در اداره ثبت اختراعات، شورای عالی انفورماتیک و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل میوه درمانی



نرم افزار موبایل میوه درمانی توسط پایگاه اینترنتی روح الامین تهیه شده است. این نرم افزار تلفیقی از علم پزشکی روز دنیا + طب سنتی است.

ادامه مطلب ...