اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ترانه های ماندگار؛ یک برنامه به یاد ماندنی برای مرور خاطرات گذشته


به گزارش اپلیکیشن ایرانی، در این اپلیکیشن سعی شده است تا متن ترانه های ماندگار و به یاد ماندنی موسیقی ایران گردآوری شود.

شما در نسخه ابتدایی برنامه ترانه های ماندگار متن بیش از 700 ترانه از 80 خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایرانی را بدون نیاز به اینترنت، در اختیار خواهید داشت.

در اولین نسخه این برنامه، متن ترانه های نوستالژیک و ماندگاری از ایرج بسطامی، غلامحسین بنان، فریدون فروغی، محمد رضا شجریان، فرهاد مهراد، شهرام ناظری، حسام الدین سراج، علیرضا قربانی، جواد بدیع زاده، داریوش رفیعی، همایون شجریان، علی اصغر شاهزیدی، حسین خواجه امیری، عبدالحسین مختاباد، علیرضا افتخاری، فرمان فتحعلیان، محمد نوری، عباس مهرپویا، استاد مازیار، حسین قوامی، مرتضی احمدی و ... گنجانده شده است.


   در کنار این موارد، متن ترانه های منتخب و به یادماندنی خوانندگان موسیقی پاپ همچون رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، فریدون آسرایی، محسن چاوشی، محمد اصفهانی، ناصر عبداللهی، حمید عسگری، سالار عقیلی، شهرام شکوهی، مازیار فلاحی، بنیامین بهادری، بهنام صفوی، بابک جهانبخش، علی لهراسبی، مهران مدیری، مهدی یراحی، بیژن خاوری، محمد گلریز، محمود علیقلی، مهدی مدرس، مرتضی پاشایی، محمد علیزاده، علیرضا عصار، خشایار اعتمادی، رسول نجفیان، روزبه نعمت اللهی، پرواز همای، مهراج محمدی و ... نیز در اپلیکیشن ترانه های ماندگار گردآوری شده است.

همچنین شما می توانید متن آهنگ های برگزیده گروه های موسیقی آریان، دارکوب، دنگ شو، رستاک، سون و ... را مطالعه کرده و با آن ها همخوانی کنید.

از جمله امکانات این برنامه می توان به نمایش متن آهنگ ها به صورت آفلاین و بر اساس نام خواننده و یا نام ترانه، جست و جو در میان متن آهنگ ها، کاربری آسان و امکان اضافه کردن ترانه ها به بخش علاقه مندی ها اشاره کرد.

همچنین شما می توانید متن ترانه های موسیقی ایرانی را از طریق پیامک، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

گفتنی است نسخه های جدید این برنامه به صورت هر دو هفته یک بار با افزودن متن ترانه ها و همچنین اضافه کردن خوانندگان جدید ارایه خواهد شد.

در صورتی که شما هم تمایل دارید خواننده و یا ترانه ای خاص به این مجموعه افزوده شود، می توانید از طریق ایمیل avayehamrah@gmail.com با ما در تماس باشید.





دریافت نسخه رایگان اپلیکیشن ترانه های ماندگار با لینک مستقیم



دریافت اپلیکیشن ترانه های ماندگار از کافه بازار



نظرات 1 + ارسال نظر
نظری دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

نسخه کاملش رو چجوری می تونیم دریافت کنیم؟

برای دریافت نسخه کامل می تونید از طریق کافه بازار اقدام کنید و اپلیکیشن رو خریداری نمایید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد