اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن لیلی و مجنون



 لیلی و مجنون نام مجموعه شعری از نظامی گنجوی شاعر پرآوازه ایرانی است. این مجموعه سومین مثنوی از مجموعه مثنوی‌هایی است که به خمسه نظامی معروف هستند.بیشتر محققان اعتقاد دارند که بن‌مایه‌های پراکنده این داستان برگرفته از اشعار و افسانه‌های فولکلور در زبان عربی است که توسط نظامی ایرانی‌سازی شده است. کراچکوفسکی برای شخصیت مجنون، هویت واقعی قائل است و او را یکی از اهالی عربستان در اواخر سده اول هجری می‌داند. ولی طه حسین تردید جدی به واقعی بودن شخصیت مجنون وارد می‌کند. یان ریپکا افسانه لیلی و مجنون را به تمدن بابل باستان منسوب می‌داند.

ادامه مطلب ...

مجله اینترنتی فال قهوه


آخرین اخبار اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی مخصوص کسانی که از اخبار سیاسی خسته شده اند و در جستجوی اخبار سرگرم کننده هستند.

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن صادق هدایت


اپلیکیشن صادق هدایت شامل خلاصه زندگی نامه، برخی از جملات زیبای صادق هدایت، خلاصه ای از مشهور ترین کتاب صادق هدایت و .... به صورت رایگان در اختیار شما است.



 
ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل من گوساله ام



مجموعه کمیک استریپ های "من گوساله ام" اثری ارزشمند از هنرمند خلاق و نقاد و یکی از مشهورترین کاریکاتوریست‌‌ها و انیمیشن‌سازهای ایرانی، "بزرگمهر حسین پور" است که البته کتابی هم با همین عنوان از سوی این هنرمند به چاپ رسیده است. در این کتاب که حاوی 63 کمیک استریپ می باشد آمده است.

ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل مشاعره


مشاعره کتابی است حاوی مجموعه ای از اشعار که عمدتا دوبیتی می باشند، این اشعار به ترتیب حروف الفبا دسته بنده شده اند، به این ترتیب که شما با انتخاب هر یک از حروف الفبا از فهرست کتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار که با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا کنید

این کتاب منبع بسیار خوبی برای دوستداران شعر و ادبیات و بخصوص علاقه مندان به صنعت مشاعره می باشد

برای دسترسی به فهرست الفبایی کتاب، دکمه منو را فشار داده و گزینه فهرست را انتخاب نمایید

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن منتخب ادعیه امام زمان (عج)



شما می توانید با دانلود برنامه "منتخب ادعیه امام زمان (عج)" بر روی گوشی اندروید خود؛ این دعا های گرانقدر را همراه خود داشته باشید.
ادامه مطلب ...

اپلیکیشن آندروید ایرانسل من


 با  نرم افزار MyIrancell شما میتوانید حساب های تلفن همراه و وایمکس را مدیریت کنید.

با این نرم افزار در هر زمان و مکان اطلاعات حساب تلفن همراهتان همیشه با شما میباشد. برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-Care) نیاز دارید که میتوانید از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید


 

  ادامه مطلب ...

نرم افزار دیوان اشعار ایرانی



نرم افزار Poem Time یکی از برنامه های فارسی که دارای گزیده ای از آثار شاعران برای گوشی آندرویدی می باشد.
 در این برنامه از شاعرانی همچون : باباطاهر،حافظ،سعدی،عطار،فردوسی،مولوی قصاید و غزلیاتی جمع آوری شده است.

 
ادامه مطلب ...

بازی کلاه قرمزی برای موبایل



بازی کلاه قرمزی آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید.

ادامه مطلب ...