اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ترانه های ماندگار؛ یک برنامه به یاد ماندنی برای مرور خاطرات گذشته


به گزارش اپلیکیشن ایرانی، در این اپلیکیشن سعی شده است تا متن ترانه های ماندگار و به یاد ماندنی موسیقی ایران گردآوری شود.

شما در نسخه ابتدایی برنامه ترانه های ماندگار متن بیش از 700 ترانه از 80 خواننده موسیقی سنتی و پاپ ایرانی را بدون نیاز به اینترنت، در اختیار خواهید داشت.

در اولین نسخه این برنامه، متن ترانه های نوستالژیک و ماندگاری از ایرج بسطامی، غلامحسین بنان، فریدون فروغی، محمد رضا شجریان، فرهاد مهراد، شهرام ناظری، حسام الدین سراج، علیرضا قربانی، جواد بدیع زاده، داریوش رفیعی، همایون شجریان، علی اصغر شاهزیدی، حسین خواجه امیری، عبدالحسین مختاباد، علیرضا افتخاری، فرمان فتحعلیان، محمد نوری، عباس مهرپویا، استاد مازیار، حسین قوامی، مرتضی احمدی و ... گنجانده شده است.


   ادامه مطلب ...

اپلیکیشن آرایش چشم


در آرایش صورت سخت‌ترین قسمت ماجرا، آرایش چشم‌هاست و بیشتر خانم‌ها بیشتر از همه در همین منطقه مشکل دارند تا جایی که بیشتر اوقات مجبور می‌شوند چشم‌ها را نادیده‌ بگیرند . با استفاده از این برنامه میتوانید با صرف کمترین هزینه و زمان ، چشمان خود را به صورت حرفه ای آرایش کنید. بیش از 200 مدل جدید آرایش چشم سال 2013 ، بدون نیاز به یادگیری طراحی. اپلیکیشن آرایش چشم ویژه دستگاه های آندرویدی را از پایگاه اپلیکیشن ایرانی دریافت کنید. برای دانلود اپلیکیشن می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب ...

چای و بستنی


در این اپلیکیشن با بیش از 150 نوع نحوه تهیه بستنی ، چای و قهوه همراه با تصاویر هر کدام بهترین ها را برای خود درست و میل نمایید


   ادامه مطلب ...