اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن پخت انواع کیک و شیرینی


در این اپلیکیشن شما با نکات شیرینی پزی و بیش از 10 ها نوع پخت شیرینی و رلت های مختلف همراه با تصویر تمام کیک ها آموزش ویژه ای خواهید دید که می توانید این اپلیکیشن را از سایت اپلیکیشن ایرانی دریافت کنید.


  ادامه مطلب ...

اپلیکیشن آندروید فال حافظ



چشمان خود را ببندید,نیت کنید,دست خود را روی نقطه دلخواه از صفحه بگذارید,فال خود را بخوانید.
 
ادامه مطلب ...

این نرم افزار در انتخاب رشته به شما کمک می‌کند


با توجه به اعلام اولیه نتایج کنکور، شما با کمک این نرم افزار می توانید در تمام گروه های آزمایشی یک انتخاب رشته صحیح و آگاهانه داشته باشید .

این نرم افزار شامل معرفی رشته های دانشگاهی ایران است تا در انتخاب رشته انتخابی درست داشته باشید همچنین مطالب مفید شامل قوانین آموزشی دانشگاه ها ، نحوه سهمیه بندی رشته ها و دانشگاه ها و همچنین انواع پذیرش در دانشگاه های ایران می باشد به آن افزوده شده است .

 
ادامه مطلب ...

اعتبار


یک لحظه هم از اعتبار سیم کارتتان بی خبر نمانید! ویجت شیشه ای ساده و شیک که برای اپراتور های همراه اول،ایرانسل و رایتل طراحی شده است به شما کمک می کند که در سریعترین زمان از اعتبار باقی مانده سیم کارت اعتباریتان مطلع شوید.

  ادامه مطلب ...

پاساژ میلاد نور


نرم افزار پاساژ همراه (میلاد نور)جهت راهنمای خریدار در هنگام مراجعه به مجتمع طراحی گردیده است.


  ادامه مطلب ...

اپلیکیشن دیالوگ های ماندگار



اپلیکیشن دیالوگ های ماندگار از سوی موسسه آوای همراه در کافه بازار عرضه شد.

در این برنامه بهترین و ماندگار ترین دیالوگ های تاریخ سینمای ایران و جهان گردآوری شده و به صورت متناوب و منظم در اختیار کاربران قرار می گیرد.
همچنین یکی از ویژگی های اصلی این برنامه امکان نمایش آنلاین دیالوگ های جدید است؛ به نحوی که هر روز تعداد زیادی از دیالوگ های جدید با حجم بسیار اندک، به این نرم افزار اضافه می شود و کاربران می توانند با اتصال به اینترنت، به این دیالوگ ها دسترسی پیدا کنند. با این وجود امکان استفاده آفلاین از اپلیکیشن و همچنین امکان ذخیره سازی دیالوگ ها نیز برای مخاطبان فراهم شده است.
علاوه بر این در این نرم افزار امکان امتیاز دهی به دیالوگ ها نیز گنجانده شده است و هر دیالوگ بر اساس امتیاز های مثبت و منفی کاربران مرتب سازی می شود.


 

ادامه مطلب ...

فاکتور جیبی


فاکتور جیبی برنامه مدیریت فاکتور خرید و فروش، قابل استفاده برای افرادیست که میخواهند در تمام لحظات فاکتورهای خود را به همراه داشته باشند این نرم افزار امکانات پایه ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار میدهد.شما می توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آنرا از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال نمایید همچنین جهت علامت گذاری فاکتورها می توانید آنها را ستاره دار کنید و یا بعد از وصول فاکتور آن را آرشیو کنید.


 

ادامه مطلب ...

حسابداری شخصی


آیا حساب هزینه و درآمدهای خود را از دست داده اید؟ آیا نگران فراموش نمودن زمان سررسید چک های خود هستید؟ نرم افزار حسابداری شخصی هلو ارائه شده توسط گروه شرکتهای طرفه نگار،بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری ایران با در اختیار قراردادن امکانات متنوع این دغدغه شما را بر طرف می نماید.

 

ادامه مطلب ...

اپلیکیشن ورزش سه


این برنامه برای کسانی ساخته شده است که می خواهند به صورت ثانیه ای ورزش ایران و جهان را دنبال کنند و هیچ محدودیت سنی برای این برنامه در نظر گرفته نشده است، شما میتوانید این برنامه را فقط از ورژن های 2.3 تا 4.2 در گوشی های آندروید استفاده کرده و از آن لذت ببرید، هم چنین این برنامه برخلاف دیگر برنامه ها به گونه ای طراحی شده است که در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت به صورت Offline اخبار گذشته ی ذخیره شده در گوشی را به شما نمایش می دهد.


   ادامه مطلب ...

اپلیکیشن موبایل گیتی آرا



نگاهی متفاوت به دنیای پیرامون برای اولین‌بار در ایران گیتی‌آرا اپلیکیشنی است که با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای واقعیت افزوده، دنیای پیرامون شما را تغییر داده و جذابیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد، و با آن، آن‌چه نادیدنی است را در اطراف خود می‌بینید. از دریچۀ گیتی‌آرا محصولات اطراف‌تان را متفاوت‌تر و جذاب‌تر از قبل ببینید. این اپلیکیشن قابلیت‌های نوینی را در حوزه‌های مختلف به شما عزیزان ارائه می‌دهد که امروز ما آن را در حوزۀ مطبوعات در مجلۀ دی‌وان به‌کار گرفته‌ایم، و به مرور زمان در مجلات و روزنامه‌های مختلف و همچنین در حوزه‌های دیگری چون پوشاک، پوستر، فیلم، خودرو و... رواج می‌یابد و زوایای دیگری از نمای اطراف را نشان خواهد داد.
  
ادامه مطلب ...