اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

نسخه رایگان اپلیکیشن دیالوگ های ماندگار


این برنامه، نسخه رایگان اپلیکیشن دیالوگ های ماندگار است.

دیالوگ فیلم ها دنیای عجیبی دارند؛ گاهی ما را می خندانند، گاهی دل ما را به درد می آورند و گاهی آنقدر دردناک هستند که اشک ما را در می آورند؛ حتی گاهی با این دیالوگ ها عاشق می شویم و در لابه لای کلمات آن ها زندگی می کنیم. بعضی از دیالوگ ها آنقدر عمیق و زیبا هستند که برای همیشه در ذهن ما حک می شوند. اپلیکیشن دیالوگ ماندگار بستر مناسبی است تا این دیالوگ های «همیشگی» را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.


   


 

در این برنامه بهترین و ماندگار ترین دیالوگ های تاریخ سینمای ایران و جهان گردآوری شده و به صورت متناوب و منظم در اختیار شما قرار می گیرد. البته در نسخه آزمایشی تعداد محدودی دیالوگ در دسترس قرار گرفته است و برای دریافت روزانه دیالوگ ها نیاز است تا نسخه اصلی تهیه شود.

یکی از ویژگی های نسخه اصلی این برنامه امکان دریافت دیالوگ های جدید از طریق اتصال به اینترنت است؛ هر روز تعداد زیادی از دیالوگ های جدید با حجم بسیار اندک، به بانک اطلاعاتی این نرم افزار اضافه می شود و شما می توانید با اتصال به اینترنت و به روز رسانی لیست دیالوگ ها، به دیالوگ های جدید دسترسی پیدا کنید. اما در کنار آن امکان استفاده آفلاین از اپلیکیشن و امکان ذخیره سازی دیالوگ ها نیز برای شما فراهم شده است. همچنین در این نرم افزار امکان امتیاز دهی به دیالوگ های ثبت شده از سوی کاربران نیز گنجانده شده است.

علاوه بر این شما می توانید دیالوگ هایی که با آن ها خاطره دارید را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید، محبوب ترین دیالوگ ها بر اساس امتیاز های مثبت و منفی سایر کاربران را مشاهده کنید و یا دیالوگ مورد نظر خود را از طریق پیامک، ایمیل، بلوتوث و یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان ثبت نام در اپلیکیشن و ارسال دیالوگ های جدید اشاره کرد؛ به این ترتیب شما هم می توانید دیالوگ های خاطره انگیز و ماندگار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید.



برای دانلود مستقیم نسخه رایگان اپلیکیشن دیالوگ های ماندگار می توانید به این لینک مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد