اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

تقویم اسلامی سال 1392 برای گوشی‌های همراه


برای دریافت تقویم سال 1392 برای تلفن همراه اندرویدی خود نرم افزار باد صبا را از دست ندهید.

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه است که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است.



ادامه مطلب ...

امداد خودرو همراه؛ اپلیکیشنی که تعمیرکار خودروی شما می شود


با استفاده از این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن از نیروهای امداد خودرو درخواست کمک کرده یا اطلاعات زیادی را در خصوص مکانیک اتومبیل کسب کنید.
امداد خودروی همراه یک نرم افزار فارسی است که کاربران پس از ثبت نام در سامانه آن، می توانند در هر زمان و مکانی که خودروی آنها دچار نقص فنی شد از نیروهای امدادرسانی درخواست کمک کنند.

ادامه مطلب ...

سفر ایرانی



آیا استان های مختلف ایران و جاذبه های گردشگری آنها را می شناسید؟ در هر کجای ایران که هستید می توانید جاذبه های گردشگری پیرامون خود را به دیگران معرفی کنید و از این طریق سهمی در پویاتر شدن صنعت گردشگری کشور عزیزمان داشته باشید.

ادامه مطلب ...

فرهنگ اصطلاحات مالی و سرمای گذاری



این برنامه، نسخه الکترونیک فرهنگ اصطلاحات مالی و سرمایه گذاری است که توسط آقایان دکتر غلامرضا نظربلند، دکتر حسین عبده تبریزی و آقای عبدالله کوثری تالیف شده و به سفارش نویسندگان توسط شرکت آلتون تهیه گردیده است. می توانید نسخه بروز و برخط این نرم افزار را از سایت Investpedia.ir دریافت نمایید.

ادامه مطلب ...

کوثر


نرم افزار ذکر ایام هفته همراه با امکان گرفتن فال


ادامه مطلب ...

جعبه ابزار AFB



این برنامه برای ابراز ارادت به ایران و ایرانی رایگان منتشر شده است. اما درصورت تمایل به حمایت از نویسنده ی برنامه، می توانید همین نسخه را بصورت غیررایگان از مارکت بازار خریداری و دانلود نمایید.

ادامه مطلب ...

فونت ترکیبی فارسی و انگلیسی


فونت بسیار زیبا و کاملا بی نقص برای شما عزیزان این فونت بصورت نصبی (APK) بوده و دیگر مشکلی از لحاظ روت کردن و ... نخواهید داشت ضمنا این فونت روی گلکسی اس 2،گالکسی مینی و... تست شده - فونت فارسی رو ساپورت میکنه -

ادامه مطلب ...

آخرین خبر


از جدی گرفته تا فان ذخیره شود. و اگر در محیط آنلاین فرصت وقت گذاری دارید نیز" آخرین خبر" به گونه ای اخبار را برایتان دسته بندی کرده است که خودتان یا هرکدام از نزدیکانتان بتوانید براساس اولویت علاقه های تان از اخبار سیاسی و ورزشی تا مطالب فان و خبرهای خواندنی مطلع شوید. تلاش ما این است که اگر شما آنلاین باشید،از مهمترین خبرها براساس علاقه تان درکوتاهترین زمان مطلع شوید واگر شما حتی گاهی آنلاین باشید"آخرین خبر"بازهم ابزاری به شما بدهد که به روزترین باشید.

ادامه مطلب ...

جعبه یادگیری سینداد


ماندگارترین روش تکرار برای انتقال به حافظهٔ بلندمدت روش مرور و تکرار دائم است. اگر چه ممکن است یک درس که از مطالب زیادی تشکیل شده را به طور ناقص (مثلاً ۷۰٪) یاد بگیریم، اما یک لغت را ممکن نیست ناقص(مثلاً ۷۰٪) یاد بگیریم. یا کامل(یعنی ۱۰۰٪) یاد می‌گیریم، یا اصلاً یاد نمی‌گیریم(یعنی ۰٪) پس یک لغت لازم است دائم تکرار شود تا به حافظهٔ بلندمدت منتقل شود. جعبه یادگیری ما با استفاده از بهترین الگوریتمهایی که در این زمینه موجود می باشد، مطالب را با زمانبندی بسیار مناسب به نحوی برای شما نمایش می دهد تا در حافظه بلندمدت شما جای گیرد.

ادامه مطلب ...

انتخاب همسر


این برنامه در رابطه با چگونگی انتخاب همسر،معیار ها و سنجش ها برای این انتخاب بزرگ صحبت میکند و کاملا رواشناسی شده می باشد

ادامه مطلب ...