اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

نرم افزار آندروید فارسی امداد خودرو


این نرم افزار کاربران را قادر می‌سازد تا پس از نصب و انجام مراحل ثبت نام در سامانه، در هر زمان و مکانی که نیازمند امداد رسانی بودند فقط با فشردن یک دکمه اطلاعات محل و مشکل بوجود آمده را به سامانه مرکزی ارسال نمایند. از این لحظه به بعد کل مراحل و فرآیند خدمت رسانی توسط سامانه نرم افزار کنترل و مدیریت می‌شود. بخشهای این نرم افزار در حال رشد و تکامل است و ما همواره در حال افزودن امکانات و توانایی‌های جذاب بیشتری در جهت جلب رضایت مشترکان به آن هستیم تا آنرا تبدیل به یک نرم افزار کاربردی نماییم. این مجموعه نرم افزار در حال طی مراحل ثبت در اداره ثبت اختراعات، شورای عالی انفورماتیک و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.


بخشهای نرم افزار:
این مجموعه نرم افزار از دو بخش اصلی مرتبط به هم تشکیل شده است. یک بخش از این سامانه نرم افزاری است که بر روی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها نصب می‌شود که امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق آن اطلاعات مربوطه را کاملا بصورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به سرور ارسال نمایند. این بخش از نرم افزار قادر است از طریق سیستم مکان یابی جهانی (GPS) محل دقیق کاربر را یافته و با درخواست او اطلاعات را از طریق خط موبایل برای Web Server ارسال نماید. این درخواست بلافاصله پس از ارسال توسط Server دریافت شده و بر روی نقشه به اپراتور امداد نمایش داده می‌شود که: درخواست کننده کدام مشترک است؟ خودروی او چیست؟ مشکل بوجود آمده کدام است؟ و دقیقا در چه نقطه ای قرار دارد.

سیستم مدیریتی:
در بخش دوم که نقش سرویس دهنده و مدیریت اطلاعات و عملیات امداد را بر عهده دارد، ضمن دریافت مشخصات ثبت نام کاربران اقدام به نمایش درخواست امداد آنها بر روی نقشه و همچنین پیگیری وضعیت آنها را توسط اپراتور بر عهده دارد. در این بخش از نرم افزار میتوان تمام عملیات امداد رسانی را از زمان درخواست تا اتمام عملیات بصورت آنلاین و لحظه به لحظه مدیریت کرد. بخشهایی که در این نرم افزار در نظر گرفته شده است بطور کلی بدین شرح میباشد: نگهداری اطلاعات انواع خودرو ثبت اطلاعات مشترکان موقعیت های جغرافیایی مشخصات سرویس دهندگان معرفی تجهیزات امدادگرها و...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد