اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

امداد خودرو همراه؛ اپلیکیشنی که تعمیرکار خودروی شما می شود


با استفاده از این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن از نیروهای امداد خودرو درخواست کمک کرده یا اطلاعات زیادی را در خصوص مکانیک اتومبیل کسب کنید.
امداد خودروی همراه یک نرم افزار فارسی است که کاربران پس از ثبت نام در سامانه آن، می توانند در هر زمان و مکانی که خودروی آنها دچار نقص فنی شد از نیروهای امدادرسانی درخواست کمک کنند.

- ویژگی های نرم افزار:
این نرم افزار آدرس کاربر را از طریق سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) تشخیص داده و آن را به صورت آفلاین و از طریق خطوط موبایل برای Web Server سامانه مرکزی امداد خودروی همراه ارسال می کند.
در مرحله بعد اپراتور بر اساس اطلاعات دریافت شده و سوابق ثبت نام از هویت کاربر، نوع و مشکل فنی خودرو و آدرس آن مطلع می شود و درخواست نیروی امداد و پیگیری وضعیت کاربر را برعهده می گیرد.
در سامانه مرکزی این نرم افزار می توان بر عملیات امدادرسانی را از آغاز تا پایان به صورت آنلاین و لحظه به لحظه نظارت و مدیریت کرد.
دانستنی های نگهداری خودرو با موضوعاتی مانند روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر سوخت، تسمه تایم، شمع ها، سیستم تعلیق و مایع خنک کننده و نیز محاسبه مصرف سوخت و چک لیست سفر از دیگر بخش های نرم افزار امداد خودرو همراه هستند.
 - دانلود و نصب نرم افزار:
شایان ذکر است که نرم افزار امداد خودرو بر روی تبلت و تلفن های همراه دارای سیستم عامل آندروید قابل نصب است

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد