اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

دانلود نرم افزار تقویم شمسی در استاتوس بار گوشی آندروید


 PersianDate  نرم افزاری ایرانی و فوق العاده است که به دست هموطنان عزیز کشورمان ساخته شده است . توسط این نرم افزار جالب تاریخ دقیق روز جاری به همراه سال و ماه و ذکر مناسبت ها در استاتوس بار گوشی آندرویدی شما به 2 حالت که در تصویر مشخص شده است به نمایش گذاشته می شود . این نرم افزار قادر است تا پایان سال 1391 تاریخ و تمام مناسبت ها را در استاتوس بار گوشی آندرویدی شما به نمایش بگذارد

PersianDate ساخته برنامه نویس ایرانی ای با نام داوود است که آن را به صورت رایگان در اختیار هم وطنان خود قرار داده است . ضمن تشکرو به امید کارهای زیباتر از طرف ایشان ، این برنامه جالب را می توانید از ادامه مطلب و از سرور apktops با لینک مستقیم و حجم 700 کیلوبایت دانلود نمایید .


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 2 + ارسال نظر
fars پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

8965026350گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

8495623065154گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد