اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

اپلیکیشن ایرانی

مرجع تخصصی اپلیکیشن های فارسی و ایرانی تلفن هوشمند

همراه بانک حکمت ایرانیان ( نسخه های جاوا و آندروید)



جهت توسعه ارائه خدمات بانکی در بسترهای بانکداری مجازی، نسخه جدید سامانه همراه بانک بانک حکمت ایرانیان فعال و قابل بهره برداری می باشد.
نحوه دریافت و نصب نرم افزار:

جهت نمایش بهینه محیط گرافیکی نرم افزار همراه بانک، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متناسب با سایز صفحه نمایش Resolution هر تلفن همراه نسخه مربوطه ارائه گردد که در این خصوص می توانید بمنظور اطلاع از رزولوشن تلفن همراه خود از طریق ذیل اقدام نموده ، سپس متناسب با صفحه نمایش تلفن همراه خود اقدام به دانلود نرم افزار همراه بانک را بعمل آورید :

    1- وارد کردن برند و مدل تلفن همراه خود در سایت WWW.GSM.IR  و مشاهده رزولوشن در قسمت صفحه نمایش. بطور مثال :  با مشاهده رزولوشن : 400×800 پیکسل بایستی از لینک وب سایت اقدام به انتخاب و دانلود نسخه متناسب با رزولوشن فوق بعمل آید ، سپس با اجرای آن اقدام به نصب صورت پذیرد.

    2- با مطالعه دفترچه راهنمای تلفن همراه و مشاهده رزولوشن نیز می توانید اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 

نحوه فعال نمودن نرم افزار موبایل بانک:

پس از دریافت و نصب نرم افزار همراه بانک ، مشتری می تواند جهت فعال نمودن سامانه فوق با در دست داشتن کارت ملی خود به شعب بانک حکمت ایرانیان مراجعه و درخواست فعال سازی سامانه فوق را بعمل آورد که پس از دریافت  نام کاربری و رمز ورود  و وارد کردن در منوی ورود به نرم افزار فوق امکان بهره برداری میسر می گردد.

پیشنهاد می گردد جهت تسریع در دریافت خدمات از طریق ارتباط GPRS به سامانه همراه بانک متصل شوید.

 

راهنمای کاربری :

جهت دریافت اطلاع و راهنمایی لازم در هر منوی برنامه گزینه راهنما وجود دارد که پس از انتخاب آن، توضیحات لازم نمایش داده می شود.


دانلود نسخه های همراه بانک حکمت ایرانیان:

صفحه نمایش 208*176

صفحه نمایش 320*240

صفحه نمایش 240*320

صفحه نمایش 640*360

صفحه نمایش 800*480

نسخه کم حجم

نسخه گوشیهای آندرویدی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد